Patiëntendag 2023 succesvol

November 2023. De mogelijkheid om eens echt contact te maken met mensen in hetzelfde schuitje. De mogelijkheid om eens echt met elkaar te praten. De mogelijkheid ook om nog eens wat bij te leren over de wetenschappelijke aspecten van huidlymfomen, levenskwaliteit en mogelijke behandelingen. En als laatste (maar minstens even belangrijk als de rest), de mogelijkheid om een aantal sprekers hun persoonlijke verhaal te laten horen, omdat ook die aspecten niet onbelicht mogen blijven.

Het was een fijn moment om elkaar eens (terug) te ontmoeten. Fijn om te merken dat je niet alleen staat, dat er mensen zijn die echt begrijpen waar je door gaat. Fijn om eindelijk eens een echt gezicht te kunnen kleven op mensen die je tot die dag alleen nog maar virtueel had ontmoet. Fijn om vast te stellen dat er, ondanks de soms moeilijke situaties, toch een positieve vibe leeft onder de patiënten met een huidlymfoom en hun naasten.

Diegenen die er niet bij konden zijn (of diegenen die er wel bij konden zijn, maar hun geheugen even willen opfrissen), willen we natuurlijk niet in de kou laten staan. Daarom zijn de opnames van de verschillende voordrachten nu te zien op onze website. Neem dus gerust eens een kijkje.

Heb je na het bekijken van deze opnames nog vragen, bedenkingen,..? Of zijn er zaken die je graag eens in deze blog besproken zou willen zien? Laat het ons gerust weten via info@stichtinghuidlymfoom.nl.

Tot snel!

17 weergaven0 opmerkingen